Tip gekregen: Son Little – Your Love Will Blow Me Away When My Heart Aches

Ik doe heel hard mijn beste om alle muziek dat uitkomt goed in de gaten te houden, maar dat lukt natuurlijk nooit altijd. Daarom is het zo fijn dat we af en toe wat tips krijgen. Wees ook zo vrij die tips met ons te sharen. Facebook en Twitter zijn hier het makkelijkst voor. Gebruik onze facebookpagina of tweet met @Opusdesoul. Van één bepaalde persoon hebben we al heel wat tips mogen ontvangen en was het ook dit keer weer raak. De voor mij onbekende Son Little werd mij getipt, met het nummer Your Love Will Blow Me Away When My Heart Aches.
Qua stem zou hij in de reggae terecht kunnen, terwijl de vibe van het nummer vooral rustig en relaxed is. Het liefdesthema is onmiskenbaar aanwezig, daar is de muziek wel bekend om. Stem is prettig, productioneel prima zonder echt te verrassen. De productie staat prima op de achtergrond. Fijne tip weer. Bedankt!

Zelf luisteren kan. Klik op meer…


Geef een reactie

