Wat 2014 ons brengt… Usher – Good Kisser

Ik geef het gewoon toe. In het begin van mijn muziekluistercarrière had ik wel wat met de muziek van Usher. Vond zijn clipjes met de dans vooral ook erg cool (My Way, Do You Wanna…). Gaandeweg is hij mijn ogen steeds mindere muziek gaan maken en vooral in het elektronische dancetijdperk heb ik hem helemaal links laten liggen. Tot ik nu dus deze nieuwe single hoorde. Voor mijn gevoel doet Usher hier weer wat anders. Vocaal niet per sé, lyricaal ook niet, maar muzikaal is het lekker funky. Veel variatie en een ouderwetse dansclip. Oké, het is nou ook niet dat ik stijl achterover geslagen ben van dit nummer, maar goed en wel is het toch een lekker nummer.

Luister hier zelf….


Geef een reactie

