Wat 2014 ons brengt… Eveline Vroonland – The Jump EP

Ik keek eens de Wereld Draait Door en daar zag ik Eveline Vroonland uiterst amuserend los gaan op een beatcomputer, loopstation en allerlei andere elektronische hulpmiddelen. Moet zeggen dat mij dat best interesseerde en ik ging maar eens op zoek van deze dame. Wat bleek, ze heeft een EP uit. Misschien zijn we wat laat omdat de EP al een tijdje uit is, maar we besteden er graag nog wat aandacht aan.De EP van de Zeeuwsde dame bestaat uit een viertal nummers die allemaal duidelijk een eigen stijl hebben, een eigen vibe hebben. Zo is Boom een leuk, lief en luchtig liedje, waar Safe & Sound juist weer een stuk energieker is. Op Compass horen we een vleugje reggae en de titeltrack brengt een soort relaxedheid in de EP waardoor het goed afsluit. Muzikaal en vocaal klopt alles aan deze nummers. Eveline Vroonland weet mij aardig te verrassen en bovenal weet ze bij elk nummer mijn aandacht er bij te houden. Een geslaagd project.


Geef een reactie

