Tune of the Day | Al Green – Love and Happiness

Om op mijn werk (en ook weer thuis) te komen reis ik met het openbaar vervoer. Tijdens deze reis luister ik graag naar mijn favoriete muziek. Standaard heb ik mijn iPod Classic met 160GB bij me. Eveneens standaard staat deze op de shuffle-functie. Zodoende laat ik me constant verrassen door de nummers die ik luister. Van jazz naar funk, van klassiek naar soul. Ik merk dat er elke dag wel één nummer is die op dat moment de meeste indruk maakt. Of dat nu is omdat het zo goed bij het weer past of juist lekker energiek is maakt niet uit, maar hij komt gewoon fijn binnen. Daarom ga ik proberen dagelijks dat nummer op mijn website te plaatsen, met een linkje. Het kan dus ook zomaar zijn dat een nummer vaker voor gaat komen. No strings attached, als het ware. Het mooie zou zijn, om het wat interactiever te maken, als jullie een mening achterlaten over het betreffende nummer. Veel luisterplezier!

Vandaag één om van te houden en om blij van te worden. Dat kan Al Green als geen ander…

Geef een reactie

