Nieuws: Opus de Soul Update

Sinds een paar jaar ben ik al bezig met het soulmuziekblog Opus de Soul. Ik ben er van overtuigd dat zo’n blog veel vastigheden moet bieden. Dat doe ik onder andere door het bespreken van de laatste hits uit het betreffende jaar, een maandelijkse top5 of alle reviews die ik schrijf. Sinds een tijdje ben ik ook begonnen met de lange artikelreeks Souled Out! the Essentials in Soul en natuurlijk vele andere zaken. Maar een blog is in mijn ogen onderhevig aan verandering. Daarom via dit bericht een kleine update over welke plannen er op tafel liggen en wat je van dit blog, behalve de bekende artikelen, kan verwachten…
Interactie: ik ben naarstig op zoek om meer interactie te krijgen met mijn bezoekers. Dat is zeker ook een manier waarop het kan ontwikkelen.
Website visueel: visueel blijf ik zo veel mogelijk de website updaten.
Google+: Ik ben bezig met het ontwikkelen van een Google+ profielpagina.
Columns: Ik wil meer columns gaan schrijven
Dat ene woordje: Wil deze artikelreeks gaan uitbreiden.
Souled Out! the Essential Reviewed: Dit is eigenlijk het grootste aspect dat op de rol ligt. Ik ben al een tijdje bezig met een geschiedenisles in mijn Souled Out reeks. Maar wat vind ik nu zelf van deze platen? Ik ben van plan alle albums van begin af aan, één voor één, te reviewen.

Ideeën of andere aandachtspunten? Laat het weten in het opmerkingenveld. Verder veel leesplezier op Opus de Soul!

Geef een reactie

