Wat 2014 ons brengt… Secret Rendezvous – Never Too Much

a2923273652_10Secret Rendezvous volg ik al een tijdje en ik reken het zo onderhand tot de top van Nederland op het vlak van R&B en soul. Dus als zij kenbaar maken een nieuw nummer te hebben dan ben ik geïnteresseerd. Het bleek echter om een cover te gaan en daar ben ik niet zo’n fan van. Secret Rendezvous waagt zich aan de klassieker Never Too Much van Luther Vandross. Daarin is wagen misschien wel het enige juiste woord, want wat meteen opvalt is dat ze er een heel eigen en eigentijds nummer van hebben gemaakt. De bekende Secret Rendezvous vibe is duidelijk aanwezig en doet eer aan het origineel. Op deze manier covers maken mag van mij wel vaker. Good job well done…

Geef een reactie

