Opus de Soul Toplijst: november 2014

OpusTop5De maand november is bijna een week oud en dat is ook te merken aan de temperatuur. Daarom wil ik jullie weer warm maken met de nieuwe top5. Van november dus.
Het was weer flink kiezen deze maand en door de vijf die er uiteindelijk zijn gekomen hebben bijvoorbeeld FKA Twigs, Sam Smith en The Tibbs geen nominatie gekregen. Maar welke dan wel? Veel nieuwe nummers vooral. En één is blijven hangen.

05. (—) m01 | Selah Sue – Alone
Eentje waar ik snel over uit was, maar op welke stek? Dit nummer belooft veel goeds voor haar komende plaat.

04. (—) m01 | Jessie Ware – Cruel
Jessie Ware is ook weer, dat laat ik binnenkort zien met een recensie van haar album. Dit is mijn favoriet daarvan.

03. (03) m02 | Mary J. Blige – Therapy
Het is nog even wachten op The London Sessions, maar van dit nummer kan ik al geen genoeg krijgen.

02. (—) m01 | Billie Black & Mura Musa – This Simple Pleasure
Van het moderne soort. Electronics en R&B mixen blijft hip. En goed.

01. (—) m01 | Nick Hakim – Lift Me Up
Een hele ontdekking, deze man en daarom onze nieuwe nummer 1. Geweldig nummer!

Geef een reactie

