Wat 2015 ons brengt… June Marieezy – Throw Away Love Songs EP

juneWie June Marieezy weet ik niet, wel kwam ik deze derde release van haar tegen op Spotify. Nu probeer ik graag eens iets uit en via deze weg laat ik jullie weten hoe de electronic soul van June mij bevallen is.
Het begint allemaal met een korte intro, om daarna met hippe beats echt los te barsten op For U. Een redelijk saai nummer verder. In diezelfde golflengte bevind zich All the Other Girls. Het poppy, aanstekelijke en zomerse Blasé bevalt mij dan een stuk beter. Maar die vreugde is van korte duur, want met If You Wanna wordt het weer saai. Ook Sometimes is niet bijzonder, net als Ah Ey Uh. De remix van For U voegt uiteindelijk niks toe aan het origineel.

Geef een reactie

