Outside of Soul… De La Soul Feat. Chaka Khan – All Good

dlsSoul is wat de klok slaat op dit blog. Natuurlijk komt er ook muziek langs van de jazz, funk, R&B, blues en gospel, maar de basis is daarin altijd de soulmuziek. Is dat dan ook het enige waar ik naar luister? Het enige qua muziek wat ik goed vind? Het antwoord daarop is: zeker niet! Er is meer dan genoeg muziek buiten de soul waar ik graag naar luister. Met die muziek laat ik jullie graag kennis maken in deze artikelen ‘Outside of Soul’.

De vrolijk heren van De La Soul doen het nooit verkeerd bij mij. Dit is misschien wel (samen met The Roots en ATCQ) de meest fijne hiphop die ik ken.

Geef een reactie

