Opusdesoul.nl verdwijnt, maar het blog niet helemaal

Al jaren ben ik bezig met Opus de Soul. Een blog om jullie in aanraking te laten komen met de beste muziek waar een souldressing over heen gegoten is. Een dergelijk blog bijhouden vergt enorm veel tijd, mede omdat ik jullie graag dagelijks op een nieuw bericht trakteer. De laatste tijd kom ik meer en meer in tijdgebrek en na een lange, lange, lange tijd van nadenken heb ik besloten te gaan stoppen met Opusdesoul.nl

Opusdesoul.nl staat daar expliciet zo want ik ga weer terug naar opusdesoul.wordpress.com en zal daar nog steeds met veel plezier over soulmuziek schrijven, alleen dat op minder frequente basis. Ik wil iedere bezoeker bedanken voor het bezoeken van dit blog en hoop jullie ook weer terug te zien op mijn wordpress-blog.

Geef een reactie

